placementnet placementnet .

placementnet

با Code در هر سني كدنويسي را ياد بگيريد

 

براي استفاده از اين وب‌سايت، با باز كردن آن مي‌توانيد بخش‌هاي مخصوص آموزگاران، دانش آموزان يا ساعتي با كد را انتخاب كنيد. البته براي جستجوي بهتر و آسان‌تر مي‌توانيد از بخش پايين زبان در حال نمايش وب‌سايت را روي «فارسي»قرار دهيد. پس از آن در بخش استوديو‌ها مي‌توانيد نمونه كار‌هايي كه تاكنون دانش آموزان با كد‌ها درست كرده‌اند را مشاهده كنيد. براي شروع يادگيري نيز با كليك روي گزينه «يادگيري را شروع كنيد»مي‌توانيد دوره مورد نظر خود را انتخاب كنيد و در بخش دلخواه يادگيري را شروع كنيدبا Code در هر سني كدنويسي را ياد بگيريد

زندگي در دوره‌ي ديجيتال نيازمند دانستن مهارت‌هاي ديجيتال است. اگر بخواهيد كودكان خود را به شكلي پرورش دهيد كه بتوانند از فناوري بهترين استفاده را كنند، بايد از همان دوران كودكي آن‌ها را با زاويه‌هاي گسترده و مفيد اينترنت آشنا كنيد.

يكي از ارزشمندترين بخش‌هاي دنياي فناوري، يادگيري نوشتن كد‌هاي برنامه‌نويسي و دانستن تك‌تك كد‌هايي است كه توانسته‌اند به شكل نرم‌افزاري برنامه‌ها و بازي‌هايي كه با آن‌ها درگير هستيم را به نمايش درآورند.

وب‌سايت Code با پشتيباني از زبان فارسي كمك مي‌كند تا يك استوديوي برنامه‌نويسي عالي براي فرزندان خود راه‌اندازي كنيد. اين وب‌سايت علاوه بر دوره‌هايي كه براي دانش آموزان برگزار مي‌كند، همچنين مي‌تواند آموزش‌ها و ابزار‌هاي مهم را در دور‌ه‌هاي مختلف براي شما برگزار كند.

از جمله دوره‌هاي يادگيري كدنويسي در وب‌سايت: Code

  • آموزش‌هاي متناسب با زبان انتخاب شده
  • آموزش جاوا اسكريپت
  • آموزش براي مبتديان
  • آموزش كاغذي (براي كساني كه به اينترنت دسترسي ندارند)
  • ابزار‌هاي آموزشي براي تبلت‌ها و گوشي‌هاي هوشمند
  • آموزش زبان‌هاي برنامه‌نويسي ديگر

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۲:۴۱ توسط:placementnet موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :