placementnet placementnet .

placementnet

نقش موتورهاي جستجو در موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي

موتورهاي جستجو به عنوان واسطه ميان وب سايت ها و كاربران اينترنتي عمل مي كنند. زماني كه يك كسب و كارهاي اينترنتي فعاليت خود را آغاز مي كند نياز دارد تا توسط كاربران شناخته شود تا ميزان بازديدكنندگان وب سايت افزايش يابد. اين در حالي است كه وب سايت بايد در صفحه اول گوگل نمايش داده شود. به عبارت ديگر، زماني كه كاربران اينترنتي در گوگل عبارتهاي مورد نظر خود را جستجو مي كنند، گوگل با توجه به برخي پارامترها و الگوريتم هايي كه مشخص كرده، وب سايت ها را رتبه بندي مي كند و بهترين آنها را در صفحه اول گوگل قرار مي دهد.

  • قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

زماني كه وب سايت ها بتوانند با تمامي معيارهاي موتورهاي جستجو و از جمله گوگل حركت كنند، رتبه اول گوگل را از آن خود مي كنند و در نتيجه موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي تضمين مي شود. در اين صورت گوي سبقت را از رقبا گرفته و مي توانند تعداد بازديدكننده خود را افزايش دهند. با افزايش تعداد بازديدكننده هاي سايت نيز، تعداد مشتريان بيشتر شده و در نتيجه كسب و كارهاي اينترنتي به سمت موفقيت حركت مي كنند.

  • تطابق با معيارهاي گوگل

براي هماهنگي كسب و كارهاي اينترنتي با معيارهاي گوگل بايد پارامترهايي كه از سوي اين شركت در نظر گرفته شده در وب سايت رعايت شود. از جمله اين پارامترها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • قرار دادن سيستم نظر سنجي در وب سايت
  • استفاده از قابليت هاي لينك داخلي و خارجي
  • افزايش تعداد صفحات سايت به همراه محتواي ارزشمند
  • استفاده از كلمات كليدي پر استفاده در موتورهاي جستجو
  • توليد محتوا بدون كپي برداري و خودداري از محتواهاي تكراري

نهايتا با رعايت اين پارامترها، موتورهاي جستجو وب سايت را در اختيار كاربران قرار مي دهند. گاهي ممكن است فرآيند بهينه سازي و هماهنگ كردن وب سايت با الگوريتم هاي گوگل ماه ها به طول بينجامد. در اين صورت نبايد نااميد بود. زماني كه موتورهاي جستجو تشخيص دهند كاربران به محتواي يك وب سايت علاقه نشان مي دهند، به مرور زمان وب سايت را در صفحه اول گوگل نشان مي دهند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۱:۴۶ توسط:placementnet موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :